nominacje

Element Cosmetics

Blürb Studio

Element to nowa marka kosmetyków pielęgnacyjnych składająca się z trzech linii opartych o nietypowe składniki. Każda z serii dedykowana jest innemu problemowi. Zadaniem studia było stworzenie wyróżniającej się identyfikacji produktu i wyeksponowanie trzech składników wiodących.

#grand prix  #forma 

Projekcje 2018

Projekcje 2018 to II edycja konferencji i warsztatów organizowanych przez projektantów graficznych, dla projektantów graficznych. Jej ideą jest integrowanie środowiska projektowego oraz wnoszenie inspiracji do dalszego tworzenia. W tym roku rozmawialiśmy o „Egzekucji” czyli o tym jak genialne pomysły, zamienić w funkcjonalne projekty. Wśród prelegentów gościliśmy m.in. Werklig, Redkroft, Goodlooking Studio, Mr.Osom, Illcat/PTNS, Iwańskiego oraz UVMW z Pjusem. Dodatkowo podczas konferencji był zorganizowany dzień warsztatów, gdzie swoje można było podszkolić swoje umiejętności od projektowania UX (Tonik), 3D w brandingu (Uniforma), kaligrafię (Loveletter sstudio) po dziaranie tatuażów (Tattoo.pl). Strona internetowa

#wydarzenie / osobowość 

Pełno ich nigdzie...

Podpunkt

Projekt architektury i grafki wystawy ulicznej zrealizowanej dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie oraz Centrum Studiów nad Holocaustem i Mniejszościami Religijnymi w Oslo. Wystawa prezentuje murale poświęcone tematyce żydowskiej i upamiętniające żydowską przeszłość Polski. Wystawa swoją premierę miała jesienią 2017 w Oslo, a dzięki swojej modularnej konstrukcji przygotowana jest do transportu i ekspozycji w różnych częściach świata.

#forma 

Grafika nagrodzonego

Martyna Wędzicka-Obuchowicz

Martyna Wędzicka-Obuchowicz, Absolwentka ASP w Gdańsku. Projektantka mocno osadzona w pracy dla innych artystów, którzy potrzebują graficznego wsparcia. Zajmuje się tworzeniem identyfikacji wizualnych, projektowaniem plakatów, materiałów wydawniczych oraz mniejszych form graficznych. W latach 2015-2018 prowadziła pracownię Podstawy Grafiki Projektowej na ASP w Gdańsku, obecnie wykłada na SWPS w Sopocie. Pracowała z takimi klientami jak Taco Hemingway, KAMP!, SBM Label, Soundrive, Jacek Kłosiński, Urząd Miasta Sopotu, Marketer +, Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Papaya Films, Nowy Teatr oraz Atlantic Watch.

#świeża krew  #2017/2018 

GrafConf 2017

Grafmag

GrafConf to jednodniowa konferencja poświęcona tworzeniu stron internetowych, brandingowi oraz ilustracji. Za jej pomocą organizatorzy chcą wesprzeć edukację i integrację środowiska projektowego w Polsce, szerzyć wiedzę i przybliżyć uczestnikom realia pracy oraz wyzwania stojące przez twórcami działającymi na polskim rynku graficznym. W ramach konferencji odbywają się wykłady, warsztaty, można także zapoznać się ze sprzętem i rozwiązaniami przydatnymi w codziennej pracy.

#wydarzenie / osobowość 

ŁAD

zespół wespół

Koncepcja i projekt graficzny kampanii społecznej dotyczącej ładu przestrzennego w Warszawie. Istotą projektu jest zestawienie ze sobą słów – „ład” i „nieład” oraz prosta typograficzna gra wokół tych dychotomicznych pojęć. Maksymalna oszczędność w warstwie wizualnej nawiązuje do meritum kampanii mającej na celu wypracowanie norm służących uporządkowaniu i oczyszczeniu wyglądu przestrzeni publicznej. Broszura w formacie A4 zawiera przystępnie opracowany zbiór zasad wynikających z warszawskiej uchwały krajobrazowej. Wszystkie informacje podaliśmy w formie przejrzystych ilustracji z elementami infograficznymi.

#funkcja 

Gdańskie Targi Książki

Patryk Hardziej

Gdańskie Targi Książki to pierwsza tak duża inicjatywa poświęcona literaturze na Pomorzu. Jej celem jestpromocja czytelnictwa, literatury publikowanej w Polsce, a także okazja do konsolidacji środowiska literackiego i umożliwienia spotkania z nim mieszkańcom Trójmiasta i województwa pomorskiego.

#grand prix 

Artystyczna Podróż Hestii

UVMW

Głównym motywem graficznym kampanii Artystycznej Podróży Hestii były wizualne formy prezentacji danych statystycznych. Liczby i statystki pozwoliły nam w abstrakcyjny sposób opowiedzieć o sile i pozycji Artystycznej Podróży Hestii. Powstało kilkanaście komunikatów, które poruszały różne aspekty związane z konkursem. Opowiadały o rynku sztuki i pozycji APH względem innych instytucji, o tym jakich sztuk wizualnych brakuje w zgłoszeniach oraz o tym kiedy i jak się zgłaszać i jakie nagrody czekają na zwycięzców.

#grand prix