Sopot – kampania 200-lecia miasta

nazwa / tytuł projektu

Sopot – kampania 200-lecia miasta

autor / studio projektowe

Podpunkt

kategoria

Forma

edycja konkursu

2022-2023

opis

Kampania promocyjna 200-lecia kurortu opiera się na drobiazgowo utkanej ilustracji. Przeplata ona opowieść o pięknym mieście, o pełnej ukojenia atmosferze, o różnorodnych atrakcjach, o morzu i wietrze. Mimo wielu detali, które prezentuje przewodni motyw graficzny, przekaz wizualny cechuje delikatność i duża spójność.

Wszystkie elementy kampanii, zbudowane są z jednego kształtu – z ikony skrzydła mewy (mewa jest bohaterką herbu miasta).

Na projekt składają się winieta / znak, motyw ilustracyjny, z którego detali można tworzyć różnorodne i spójne projekty, layouty promocyjne do druku i mediów cyfrowych oraz animacja.

Projekt i ilustracje: Zuza Charkiewicz / Podpunkt
Dyrekcja kreatywna: Emilka Bojańczyk / Podpunkt
Animacja: Zuza Charkiewicz / Podpunkt
Klient: Urząd Miasta Sopotu

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN