Piwo Palikota

nazwa / tytuł projektu

Piwo Palikota

autor / studio projektowe

Mamastudio

kategoria

Forma

edycja konkursu

2022-2023

opis

Piwo Palikota to produkt który pośrednio stworzyli sami internauci. Idea powstała w wyniku analizy wyszukiwań w Google. Często wpisywaną frazą było "piwo Palikota". Janusz Palikot wpadł więc na pomysł aby stworzyć produkt, który odpowie na to zapotrzebowanie. Naszym zadaniem było stworzenie oprawy graficznej, która wyróżni produkt na półce piw kraftowych. Naszym pomysłem było stworzenie takiej etykiety, która będzie zawierała aspekt ludzki w oprawie graficznej (w końcu to konsumenci sami nie jako stworzyli ten produkt). Stwierdziliśmy, że ręczny zapis nazwy nowego produktu wraz z innymi tekstami z front etykiety może to fajnie podkreślić. Dodatkowo chcieliśmy zrezygnować z wielu kolorów na rzecz jedynie koloru białego.

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN