SZTOS

nazwa / tytuł projektu
SZTOS
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2021-2022
opis
Layout magazynu oraz dobór form graficznych nawiązują do ideologii doomeryzmu. Wybrane fonty oraz elementy składu są zniekształcone, zainspirowane zanieczyszczeniami i wyniszczeniem środowiska. Aneks do dyplomy stanowi kampania reklamowa tegoż magazynu. Aby skontrastować z jasnym layoutem magazynu kampania jest ciemna, wręcz czarna. Korzysta z tych samych zasad przy doborze fontów oraz elementów graficznych tworząc pełny spójny branding z magazynem. Branding składa się z plakatu reklamowego, gadżetów reklamowych (przypinek, naklejek, toreb, koszulek, bluz), zinu/plakatu zawierającego manifest, szablonu pod social media
(Facebook, Instagram) oraz okładek dla playlist na YouTube oraz Spotify.








w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.