Upper Festiwal

nazwa / imię

Upper Festiwal

autor / specjalizacja

Radoslaw Sadlik

kategoria

Forma

edycja konkursu

2019/2020

klient

Upper Festiwal

opis

"Upper Festiwal to wielopoziomowe, eksperymentalne wydarzenie muzyczne, podczas którego każdy może czuć się bezpiecznie i zapomnieć o wszelkich stylistycznych granicach” - w takich słowach organizatorzy określają Upper Festiwal, czyli wydarzenie, które dla nas - jako agencji brandingowej - było nie tylko kolejną współpracą, ale przede wszystkim nie lada wyzwaniem. Współpraca przy tworzeniu identyfikacji wizualnej festiwalu wykraczała poza klasyczne rozumowanie tego rodzaju projektów w Polsce. Większość festiwali oraz wydarzeń muzycznych swój język wizualny zamyka w standardowym układzie i logo. W przypadku Upper’a chcieliśmy wyjść poza utarte schematy i stworzyć eksperymentalny branding oddający charakter wydarzenia.

Założeniem było wykreowanie czegoś intrygującego i nieoczekiwanego. Ostatecznie postawiliśmy na animacje 3D jako główny element identyfikacji (Animacje dostępne sa na naszej strone w podanym u góry linku). Na szczęście osoby zaangażowane w organizację wydarzenia to grono, które poszukuje nieoczywistych rozwiązań, więc jako studio brandingowe dostaliśmy zielone światło i mogliśmy rozpocząć pracę zgodnie z naszymi sugestiami. Zaufanie jakim obdarzyli nas organizatorzy, pozwoliło nam przez blisko pół roku, krok po kroku realizować wszystkie założenia i wdrażać je w życie.

Praca nad identyfikacją festiwalu to dziesiątki godzin pracy, liczne konsultacje i przede wszystkim otwarte głowy. To druga edycja Upper Festiwal, którą mieliśmy okazję budować wizerunkowo i mamy nadzieję, że nie ostatnia. Finalny efekt pracy spotkał się z pozytywnym odbiorem i pozwolił wykreować indywidualny świat wydarzenia muzycznego, którego celem jest ugruntowanie swojej pozycji zarówno w Polsce, jak i za granicą, jako wydarzenia niecodziennego i odmiennego.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU