50Brands

nazwa / imię

50Brands

autor / specjalizacja

UVMW

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

50 brands

opis

50Brands jest agencją PR działającą od 2017 w Berlinie. Założona przez Magdę Machajską, firma wspiera rozwój młodych marek z sektora mody. Rozwijając i wzmacniając ich wizerunek, 50Brands pomaga zaistnieć swoim klientom w międzynarodowym kontekście. Agencja wspiera klientów w relacjach z mediami, celebrity & influencer marketingu, w budowaniu strategii oraz w zakresie dyrekcji artystycznej i produkcji sesji zdjęciowych. Dbając o zrównoważony wzrost marek w swoim portfolio, 50Brands wprowadza swoich klientów w światowy obieg mody.

Wychodząc od nazwy i jej źródła postanowiliśmy wzmocnić przekaz, jak duże może być 50, a nawet, w zależności od różnych konfiguracjach może to być znacznie większe. 50brands to dla nas też wszystko to co jest przed 50, czyli 1 – 49, co skojarzyliśmy z magicznymi kuponami Lotto, gdzie skreśla się numery właśnie z tego przedziału. W Lotto magia liczb ujawnia się w postaci wygranej, wystarczy kupić los, wystarczy zaznaczyć odpowiednie numery. W logo 50brands osłaniamy „kod marki” , jego elastyczną formę, która z łatwością dopasuje się do każdego klienta.

Fonty:
Inter (RSMS)
Commune Nuit Debout (by Sébastien Marchal)

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU