nominacje

Miejska Galeria BWA w Bydgoszczy

Marcin Markowski

Nowe logo Miejskiej Galerii BWA w Bydgoszczy, zbudowane jest dwupoziomowo. Jego pierwsza warstwa nawiązuje do charakterystycznej modernistycznej bryły budynku Galerii. Druga to swego rodzaju graficzna hybryda, która z jednej strony odnosi się do form artystycznej ekspresji wyrażanej dwuwymiarowo – obrazy, rysunki, fotografie itp. – z drugiej, to struktura sugerujaca trójwymiarowość, odwołująca się do realizacji wychodzących w szeroko pojetą przestrzeń – od rzezby, przez instalacje,akcje czy performance a na happeningu kończac.Jednak to co najistotniejsze w tym znaku, to idea przełamywania, swego rodzaju aberracji, załamania i niejednoznaczności – co w sztuce wydaje sie kluczowe. Nie ignorując wcześniejszych znaków identyfikujących Galerie, nowy znak jest próba ewolucyjnej zmiany w zakresie tworzenia identykacji.

#forma 

Atlas of Modernity. The 20th and 21st Century Art Collection

Honza Zamojski

Zarówno wystawa, jak i odwołujące się do niej wydawnictwo nie opowiadają o dziejach modernizmu ani tym bardziej — o historii modernistycznej sztuki. Miast chronologicznie uporządkowanej narracji oferują montaż wyobrażeń nowoczesności oraz jej śladów utrwalonych w sztuce XX i XXI wieku. Pojawiający się w tytule „atlas” określa zasadę przyjętej konstrukcji: jest ona swoistym zbiorem map, z których każda opisuje topografię innego terytorium nowoczesności. […] Dopełnienie stanowią przygotowane na potrzeby niniejszego wydawnictwa kolaże Witka Orskiego, umieszczone na początku rozdziałów. Zestawiają one, mieszają i przemieszczają elementy prac pochodzących z różnych części oryginalnego „atlasu”,  otwierając tym samym wyobrażenia nowoczesności na kolejne przekształcenia i interpretacje.

#forma 

Sąd Ostateczny Hansa Memlinga

TOFU Studio

Naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oraz spójnej koncepcji komunikacji dedykowanej promocji XIV wiecznego tryptyku "Sąd Ostateczny" Hansa Memlinga. Całość została przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku

#grand prix  #forma 

Zwierzoczłekoupiory

Headmade Studio

Plakat do musicalu biograficznego inspirowanego twórczością i biografią Tadeusza Konwickiego powstałego jako koprodukcja Teatru Pożar w Burdelu i Teatru Studio. Plakat to collage fragmentów fotografii przedstawiających socrealistyczne rzeźby okalające Pałac Kultury i Nauki, budowli, która często pojawiała się w twórczości Konwickiego jako totalitarne monstrum ogniskujące lęki, traumy, upiorne tajemnice. Plakat bazuje na kontrastach tego co żywe i martwe, czułe i chropowate, delikatne i ciężkie, ruchome i zastygłe, przeszłe i teraźniejsze.

#forma 

NÕŻ

Fajne Chłopaki

Identyfikacja dla restauracji hiszpańskiej. W nazwie mocne polskie słowo z hiszpańskim diakrytykiem i hiszpańskim podpisem nakierowuje we właściwą stronę świata a jest zapamiętywalna dla polskiego klienta. Dobór typografii i styl ilustracji konsekwentnie utrzymaliśmy w ostrym kształcie. Lekko abstrakcyjny klimat postaci i kolorystyka czerpie z dokonań hiszpańskich twórców. menu własnoręcznie preparowaliśmy na pocięte i lekko spracowane.

#forma 

Inna Bajka

Dragon Rouge

Naszym celem było wprowadzenie na rynek masowy unikalnej oferty w kategorii zdrowej żywności – pomóc klientowi wprowadzić do menu ,,zwyczajnej” polskiej rodziny superfood. Produkt to gotowe do zalania owsianki i obiadki, zdrowy fast food – czyli naraszcie zupełnie INNA BAJKA. Wyzwaniem marketingowym było zachęcenie ludzi do jego spróowania przez zniwelowanie dystansu – większość marek w tej kategorii to marki dla ekspertów. My postanowiliśmy być przyjemni i przyjaźni, a nawet zabawni: w tym celu stworzyliśmy team ambasadorów-edukatorów – jest wśród nich Ranny Ptaszek, Dziki Dostawca, Owca Cała i Syty Wilk. Każdy z nich udziela się w mediach społecznościowych, dzięki czemu komunikacja marki jest osobowa, żywa i pomaga w budowaniu angażującej relacji z konsumentami.

#forma 

Hagi Baby

Podpunkt

Projekt przekazuje konsumentom klarowny komunikat – Hagi Baby dostarcza naturalne kosmetyki dla niemowląt, dba o bezpieczną czystość i delikatną pielęgnację najmłodszych. Opakowania cechuje prostota, jakość i pomysłowość – jest to wizualna opowieść o cechach produktów Hagi Baby. Opakowania zdobią wizerunki sympatycznych zwierząt – ich tłuściutkie sylwetki obejmują dwie strony pudełka. Z jednej strony opakowania widzimy pyszczki, z drugiej tyłeczki – dwie wymagające największej atencji przy pielęgnacji części malucha.

#forma 

Mniam Visual Productions

247studio

MNIAM to wszechstronne studio produkcyjne,skupiające się na profesjonalnej prezentacji produktu – zarówno w formie zdjęć, jak i filmów czy materiałów przeznaczonych do Internetu.Przed naszym studiem postawiono zadanie rebrandingu marki MNIAM, która ze względu na nazwę postrzegana była infantylnie. Ze względu globalny zasięg świadczonych usług stworzyliśmy znak, który będzie nie tylko ponadczasowy, ale również prezentujący się tak samo dobrze niezależnie od tego do jakiego odbiorcy trafia. Wyrazista forma logotypu dodała powagi w odbiorze marki.

#forma 

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
pochodzących z Funduszu Promocji Kultury

STGU

Partnerzy

Beefeater

#BIT Miasta

ASP

Poster Biennale

EDA

patroni medialni