nominacje

Ecce Karol

Less.

Katalog prac artysty-linorytnika Karola Lewalskiego. Format 34x27 cm.

#forma 

Inna Bajka

Dragon Rouge

Naszym celem było wprowadzenie na rynek masowy unikalnej oferty w kategorii zdrowej żywności – pomóc klientowi wprowadzić do menu ,,zwyczajnej” polskiej rodziny superfood. Produkt to gotowe do zalania owsianki i obiadki, zdrowy fast food – czyli naraszcie zupełnie INNA BAJKA. Wyzwaniem marketingowym było zachęcenie ludzi do jego spróowania przez zniwelowanie dystansu – większość marek w tej kategorii to marki dla ekspertów. My postanowiliśmy być przyjemni i przyjaźni, a nawet zabawni: w tym celu stworzyliśmy team ambasadorów-edukatorów – jest wśród nich Ranny Ptaszek, Dziki Dostawca, Owca Cała i Syty Wilk. Każdy z nich udziela się w mediach społecznościowych, dzięki czemu komunikacja marki jest osobowa, żywa i pomaga w budowaniu angażującej relacji z konsumentami.

#forma 

Folx

Super Super

Folx – pierwsza sieć komórkowa w aplikacji, działająca na zasadach subskrypcji. Projekt odpowiada na potrzeby jego odbiorców: pokolenia cyfrowego, które ceni sobie rzeczy i usługi proste. Punktem wyjścia do myślenia o marce i brandingu Folx było odejście od znanego dotychczas świata krzykliwych reklam i postawienie na wygodę, przejrzystość, prostotę, co znalazło swoje odzwierciedlenie w identyfikacji, m.in. w minimalistycznym logotypie, czy na stronie www i w sesji produktowej, których zadaniem była prezentacja nowego, startupowego operatora w skondensowany i jasny sposób. Z drugiej strony musieliśmy odpowiedzieć na potrzebę ludzi pokolenia cyfrowego, którzy korzystają z aplikacji. Stąd w brandingu duży komponent technologiczny, wyróżniający nas na tle innych operatorów.

#forma 

Otwarte Miasto 2017

Jacek Rudzki

Identyfikacja wizualna 9 Edycji Festiwalu Sztuki w Przestrzeni Publicznej Otwarte Miasto 2017. Hasłem przewodnim edycji było Uniezwyklenie. Kurator Aneta Szyłak zaprosiła do Lublina 16 artystów, którzy stworzyli w przestrzeni miejskiej obiekty/instalacje odpowiadające idei festiwalu. Identyfikacja w swojej warstwie graficznej stara się nawiązać do charakterystyki twórczości poszczególnych artystów.

#forma 

Pełno ich nigdzie...

Podpunkt

Projekt architektury i grafki wystawy ulicznej zrealizowanej dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie oraz Centrum Studiów nad Holocaustem i Mniejszościami Religijnymi w Oslo. Wystawa prezentuje murale poświęcone tematyce żydowskiej i upamiętniające żydowską przeszłość Polski. Wystawa swoją premierę miała jesienią 2017 w Oslo, a dzięki swojej modularnej konstrukcji przygotowana jest do transportu i ekspozycji w różnych częściach świata.

#forma 

Hagi Baby

Podpunkt

Projekt przekazuje konsumentom klarowny komunikat – Hagi Baby dostarcza naturalne kosmetyki dla niemowląt, dba o bezpieczną czystość i delikatną pielęgnację najmłodszych. Opakowania cechuje prostota, jakość i pomysłowość – jest to wizualna opowieść o cechach produktów Hagi Baby. Opakowania zdobią wizerunki sympatycznych zwierząt – ich tłuściutkie sylwetki obejmują dwie strony pudełka. Z jednej strony opakowania widzimy pyszczki, z drugiej tyłeczki – dwie wymagające największej atencji przy pielęgnacji części malucha.

#forma 

PARALLAX

Katarzyna Wolny-Grządziel

PARALLAX to książka podsumowująca projekt artystyczny składająca się z trzech części. W części pierwszej zawiera zbiór esejów stanowiących bezpośredni dialog między artystami polskimi i brytyjskimi, w kolejnych dokumentacje wystaw zorganizowanych w Katowicach i Londynie. Formuła projektu, oraz rozpiętość działań artystycznych, wpłynęły na formę książki. Spis treści, ujęty w formie tabeli, podsumowuje działania uczestników na przestrzeni dwóch lat. Tabela prowadzi czytelnika po kolejnych rozdziałach książki i pozwala na nielinearne poruszanie się po treściach. Elementy nawigacyjne pojawiają się zarówno w żywej paginie, jak i przy nazwiskach autorów esejów.

#forma 

Element Cosmetics

Blürb Studio

Element to nowa marka kosmetyków pielęgnacyjnych składająca się z trzech linii opartych o nietypowe składniki. Każda z serii dedykowana jest innemu problemowi. Zadaniem studia było stworzenie wyróżniającej się identyfikacji produktu i wyeksponowanie trzech składników wiodących.

#grand prix  #forma 

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN