nominacje

Hagi Baby

Podpunkt

Projekt przekazuje konsumentom klarowny komunikat – Hagi Baby dostarcza naturalne kosmetyki dla niemowląt, dba o bezpieczną czystość i delikatną pielęgnację najmłodszych. Opakowania cechuje prostota, jakość i pomysłowość – jest to wizualna opowieść o cechach produktów Hagi Baby. Opakowania zdobią wizerunki sympatycznych zwierząt – ich tłuściutkie sylwetki obejmują dwie strony pudełka. Z jednej strony opakowania widzimy pyszczki, z drugiej tyłeczki – dwie wymagające największej atencji przy pielęgnacji części malucha.

#forma 

Zwierzoczłekoupiory

Headmade Studio

Plakat do musicalu biograficznego inspirowanego twórczością i biografią Tadeusza Konwickiego powstałego jako koprodukcja Teatru Pożar w Burdelu i Teatru Studio. Plakat to collage fragmentów fotografii przedstawiających socrealistyczne rzeźby okalające Pałac Kultury i Nauki, budowli, która często pojawiała się w twórczości Konwickiego jako totalitarne monstrum ogniskujące lęki, traumy, upiorne tajemnice. Plakat bazuje na kontrastach tego co żywe i martwe, czułe i chropowate, delikatne i ciężkie, ruchome i zastygłe, przeszłe i teraźniejsze.

#forma 

Unit8

Studio Otwarte

Unit8 łączy w sobie najnowsze innowacje w uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji. Stworzyliśmy dla nich nazwę i identyfikację wizualną.

#forma 

Sąd Ostateczny Hansa Memlinga

TOFU Studio

Naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oraz spójnej koncepcji komunikacji dedykowanej promocji XIV wiecznego tryptyku "Sąd Ostateczny" Hansa Memlinga. Całość została przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku

#grand prix  #forma 

Ecce Karol

Less.

Katalog prac artysty-linorytnika Karola Lewalskiego. Format 34x27 cm.

#forma 

Grafika nagrodzonego

28. Festiwal Kultury Żydowskiej

Studio Otwarte

28. edycja KŻ zbiegła się z 70-tą rocznicą powstania Państwa Izrael, a jej motywem przewodnim był Syjon – ucieleśnienie Ziemi Obiecanej – miejsca na ziemi, do którego się tęskni i w którym spełniają się sny. Syjon / Zion we wszystkich materiałach festiwalowych wykonany jest z opalizującej folii holograficznej, za każdym razem gdy spojrzeć – jest inny. Już po raz szósty z kolei opracowaliśmy oprawę graficzną FKŻ: programy, plakaty i inne druki, oprawę miejsc, festiwalowe gadżety i całej komunikacji festiwalu.

#forma  #współpraca 

Inna Bajka

Dragon Rouge

Naszym celem było wprowadzenie na rynek masowy unikalnej oferty w kategorii zdrowej żywności – pomóc klientowi wprowadzić do menu ,,zwyczajnej” polskiej rodziny superfood. Produkt to gotowe do zalania owsianki i obiadki, zdrowy fast food – czyli naraszcie zupełnie INNA BAJKA. Wyzwaniem marketingowym było zachęcenie ludzi do jego spróowania przez zniwelowanie dystansu – większość marek w tej kategorii to marki dla ekspertów. My postanowiliśmy być przyjemni i przyjaźni, a nawet zabawni: w tym celu stworzyliśmy team ambasadorów-edukatorów – jest wśród nich Ranny Ptaszek, Dziki Dostawca, Owca Cała i Syty Wilk. Każdy z nich udziela się w mediach społecznościowych, dzięki czemu komunikacja marki jest osobowa, żywa i pomaga w budowaniu angażującej relacji z konsumentami.

#forma 

Polska typografia awangardowa lat 20. i 30.

Magdalena Karcz

Inspiracją dla projektu stało się 100-lecie Awangardy w Polsce. Zamierzeniem autorki jest upowszechnianie wiedzy o dziedzictwie polskiej typografii i projektowaniu druku. Autorka korzysta z narzędzi dostępnych już dla twórców sprzed stulecia, takich jak fotomontaż czy krój pisma z epoki - Paneuropa w zdigitalizowanej formie. Wybrane elementy, w tym strony rozdziałowe, okładka książki oraz zestaw pocztówek powstały w technice druku typograficznego. Autorka ograniczyła się do 2 kolorów: czarnego i magenty użytej jako "nowa czerwień" - kolor sygnałowy współczesności. Awangardowe jest myślenie w kategorii postępu i i czasów, w których się tworzy, stąd część dyplomu dotyczy digitalizacji 100 znaków typograficznych z wybranych dzieł i udostępnienia ich na stronie www.100typo.pl.

#forma 

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
pochodzących z Funduszu Promocji Kultury

STGU

Partnerzy

Beefether

patroni medialni