nominacje

Grafika nagrodzonego

28. Festiwal Kultury Żydowskiej

Studio Otwarte

28. edycja KŻ zbiegła się z 70-tą rocznicą powstania Państwa Izrael, a jej motywem przewodnim był Syjon – ucieleśnienie Ziemi Obiecanej – miejsca na ziemi, do którego się tęskni i w którym spełniają się sny. Syjon / Zion we wszystkich materiałach festiwalowych wykonany jest z opalizującej folii holograficznej, za każdym razem gdy spojrzeć – jest inny. Już po raz szósty z kolei opracowaliśmy oprawę graficzną FKŻ: programy, plakaty i inne druki, oprawę miejsc, festiwalowe gadżety i całej komunikacji festiwalu.

#forma  #współpraca 

Mniam Visual Productions

247studio

MNIAM to wszechstronne studio produkcyjne,skupiające się na profesjonalnej prezentacji produktu – zarówno w formie zdjęć, jak i filmów czy materiałów przeznaczonych do Internetu.Przed naszym studiem postawiono zadanie rebrandingu marki MNIAM, która ze względu na nazwę postrzegana była infantylnie. Ze względu globalny zasięg świadczonych usług stworzyliśmy znak, który będzie nie tylko ponadczasowy, ale również prezentujący się tak samo dobrze niezależnie od tego do jakiego odbiorcy trafia. Wyrazista forma logotypu dodała powagi w odbiorze marki.

#forma 

Bracia Sadownicy

Studio Otwarte

Bracia Sadownicy to marka tłoczonych soków jabłkowych, jabłek i napojów musujących. Założycielami są bracia Adam i Paweł. Oprócz świeżych, niewoskowanych jabłek, firma wytwarza soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami z polskich sadów i ogrodów, takimi jak: agrest, pigwa, kwiat bzu, porzeczka czy marchewka. Opracowaliśmy całościową identyfikację wizualną marki – logo, key visual oraz opakowania wszystkich produktów dla linii: surowe jabłka, napoje musujące, soki.

#grand prix  #forma 

NÕŻ

Fajne Chłopaki

Identyfikacja dla restauracji hiszpańskiej. W nazwie mocne polskie słowo z hiszpańskim diakrytykiem i hiszpańskim podpisem nakierowuje we właściwą stronę świata a jest zapamiętywalna dla polskiego klienta. Dobór typografii i styl ilustracji konsekwentnie utrzymaliśmy w ostrym kształcie. Lekko abstrakcyjny klimat postaci i kolorystyka czerpie z dokonań hiszpańskich twórców. menu własnoręcznie preparowaliśmy na pocięte i lekko spracowane.

#forma 

Rzeka Podziemna

Grupa Projektor

Photobook Łukasza Rusznicy to „opowieść wizualna o duchowych warstwach japońskiej rzeczywistości“. Publikacja jest zbiorem fotografii wykonanych podczas rezydencji w Japonii. Celem Rusznicy było zrobienie zdjęć bazujących na japońskiej mitologii. Książka podzielona jest na trzy wyodrębnione wizualnie części, całość uzupełnia tekst Olgi Drendy.  W publikacji zastosowano druk offsetowy oraz sitodruk, wykorzystano kilka wielkości oraz rodzajów papieru – m.in. szorstki Conqueror, barwiony w masie Curious Matter, półprzeźroczysty Prolight, a powyższe decyzje projektowe ściśle współgrają z artystycznym kierunkiem obranym przez autora fotografii.

#forma 

Radio Kampus

UVMW

Nowy logotyp Radia Kampus opowiada w metaforyczny sposób o dźwięku. Uprościliśmy do minimum formę graficzną otrzymując optyczny znak typograficzny. Czerpiemy pełnymi garściami z modernizmu lat 60/70 i powracających z tamtych lat wzorców na proste, ale przy tym inteligentne rozwiązania graficzne. Tak jak Radio Kampus to dynamiczna i zmienna struktura tak samo znak może zachowywać się w różny sposób – być statyczny, być wypełniany treścią tekstową, być elementem grafiki. Logotyp jest neutralny wizualnie, ponieważ musi objąć sobą szerokie spektrum tematów o których opowiada Kampus – kultura, nauka, życie studenckie i wreszcie muzyka, bardzo różna od elektroniki po ciężkie brzmienia gitarowe.

#grand prix  #forma 

Folx

Super Super

Folx – pierwsza sieć komórkowa w aplikacji, działająca na zasadach subskrypcji. Projekt odpowiada na potrzeby jego odbiorców: pokolenia cyfrowego, które ceni sobie rzeczy i usługi proste. Punktem wyjścia do myślenia o marce i brandingu Folx było odejście od znanego dotychczas świata krzykliwych reklam i postawienie na wygodę, przejrzystość, prostotę, co znalazło swoje odzwierciedlenie w identyfikacji, m.in. w minimalistycznym logotypie, czy na stronie www i w sesji produktowej, których zadaniem była prezentacja nowego, startupowego operatora w skondensowany i jasny sposób. Z drugiej strony musieliśmy odpowiedzieć na potrzebę ludzi pokolenia cyfrowego, którzy korzystają z aplikacji. Stąd w brandingu duży komponent technologiczny, wyróżniający nas na tle innych operatorów.

#forma 

Ecce Karol

Less.

Katalog prac artysty-linorytnika Karola Lewalskiego. Format 34x27 cm.

#forma