CONFUSE — Projekt identyfikacji wizualnej autorskiej marki odzieżowej
nazwa / tytuł projektu
CONFUSE — Projekt identyfikacji wizualnej autorskiej marki odzieżowej
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2023/2024
opis
Praca dyplomowa skupia się na procesie projektowania identyfikacji wizualnej autorskiej marki odzieżowej o nazwie „Confuse”. Celem pracy było zaprojektowanie spójnego i atrakcyjnego systemu wizualnego, umożliwiającego marce zbudowanie rozpoznawalności. Projekt identyfikacji wizualnej został stworzony, aby wyeksponować kluczowe wartości marki: rękodzieło, klimat uliczny i artystyczna ekspresja. Marka specjalizuje się w produkcji odzieży, biżuterii oraz elementów do wnętrz, które eksplorują tematykę dynamicznie zmieniającego się świata widzianego oczami współczesnego człowieka. Praca opiera się na badaniu dotychczasowych działań Confuse, analizie rynku oraz identyfikowaniu cech wyróżniających markę na tle konkurencji. W procesie projektowym uwzględniono również grupę docelową, skupiając się na młodych osobach zainteresowanych modą uliczną i artystyczną ekspresją. Projekt obejmował opracowanie logotypu, kolorystyki, typografii, skalowalnego systemu szablonów na Instagram, metek, systemu pakowania, a także drukowanych materiałów promocyjnych i informacyjnych. Pełna dokumentacja projektu została zawarta w „guidebooku”, stanowiącym kompleksową instrukcję obsługi systemu identyfikacji wizualnej marki.
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.