CONFUSE — Projekt identyfikacji wizualnej autorskiej marki odzieżowej

nazwa / tytuł projektu

CONFUSE — Projekt identyfikacji wizualnej autorskiej marki odzieżowej

autor / studio projektowe

Tycjan Twardowski

kategoria

Świeża Krew

edycja konkursu

2023/2024

opis

Praca dyplomowa skupia się na procesie projektowania identyfikacji wizualnej autorskiej marki odzieżowej o nazwie „Confuse”. Celem pracy było zaprojektowanie spójnego i atrakcyjnego systemu wizualnego, umożliwiającego marce zbudowanie rozpoznawalności. Projekt identyfikacji wizualnej został stworzony, aby wyeksponować kluczowe wartości marki: rękodzieło, klimat uliczny i artystyczna ekspresja. Marka specjalizuje się w produkcji odzieży, biżuterii oraz elementów do wnętrz, które eksplorują tematykę dynamicznie zmieniającego się świata widzianego oczami współczesnego człowieka. Praca opiera się na badaniu dotychczasowych działań Confuse, analizie rynku oraz identyfikowaniu cech wyróżniających markę na tle konkurencji. W procesie projektowym uwzględniono również grupę docelową, skupiając się na młodych osobach zainteresowanych modą uliczną i artystyczną ekspresją. Projekt obejmował opracowanie logotypu, kolorystyki, typografii, skalowalnego systemu szablonów na Instagram, metek, systemu pakowania, a także drukowanych materiałów promocyjnych i informacyjnych. Pełna dokumentacja projektu została zawarta w „guidebooku”, stanowiącym kompleksową instrukcję obsługi systemu identyfikacji wizualnej marki.

MKiDN
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.