Cantourage
nazwa / tytuł projektu
Cantourage
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2023/2024
opis
Kiedy Julia Parchimowicz zaprosiła nas do współpracy przy rebrandingu Cantourage, wiodącej europejskiej firmy zajmującej się medyczną marihuaną, byliśmy podekscytowani i podjęliśmy to wyzwanie. Założona w 2019 roku, Cantourage szybko stała się pionierem w branży medycznych konopi, umożliwiając szybki i kosztowo efektywny wstęp producentów z całego świata na europejski rynek. Naszym zadaniem było odświeżenie ich identyfikacji wizualnej, aby odzwierciedlić ducha innowacyjności i dynamicznego rozwoju. Cantourage, z siedzibą w Berlinie specjalizuje się w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości kwiatów konopi i produktów medycznych na terenie Europy. Poprzez platformę „Fast Track Access”, Cantourage umożliwia producentom z całego świata efektywne wejście na europejski rynek, zapewniając zgodność z najwyższymi standardami farmaceutycznymi. Naszym głównym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która nie tylko wyróżnia się na konkurencyjnym rynku medycznych konopi, ale także rezonuje z wartościami Cantourage: jakością, innowacją i dostępnością. Redesign logo i key visualu miał być prosty, wyrazisty i łatwy do rozpoznania. Czerpiąc inspirację z misji Cantourage do innowacji w sektorze medycznych konopi, nowa identyfikacja wizualna jest świeża, odważna i nowoczesna. Wykorzystaliśmy czyste linie i intensywne kolory, aby podkreślić wzrost, wzajemne powiązania oraz dynamiczną naturę firmy i jej partnerstw.
Autorzy projektu: workshop91 | Julia Parchimowicz
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.