Femigang

nazwa / tytuł projektu

Femigang

autor / studio projektowe

Julia Nowakowska

kategoria

Świeża krew

edycja konkursu

2021-2022

opis

Femigang cechuje kontrast słowa oraz znaku.Celem pracy było zaprojektowanie kampanii społecznej na rzecz praw kobiet w przestrzeni miejskiej i internetowej. Wypracowano obszar tematyczny kampanii społecznej oraz jej nazwę „femigang”. W efekcie stworzono zbiór piktogramów, który był punktem wyjścia do pracy projektowej nad kolejnymi jej elementami. Zaprojektowano serię pięciu plakatów, w których zestawiono wybrane hasła z danymi statystycznymi obrazującymi realia życia kobiet na świecie. Działania projektowe obejmowały również projekt billboardów oraz treści kierowanych do środkó masowego przekazu. Dopełnieniem pracy nad projektem było stworzenie wzorów oraz realizacja apaszek, jako uniwersalnego gadżetu kampanii społecznej.

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN