Archiwum Pełne Pamięci – branding

nazwa / tytuł projektu

Archiwum Pełne Pamięci – branding

autor / studio projektowe

Podpunkt

edycja konkursu

2021-2022

opis

Projekt jest przykładem na to, że w konserwatywnych instytucjach znajdują się osoby otwarte na zmiany, że wprowadzenie nowoczesnego języka graficznego jest w kontekście historycznym możliwe. Projekt opiera się na nowoczesnej typografii, żywej kolorystyce, zachęcających layoutach i lakonicznego sposobu komunikacji, dostosowanego do wymogów webu.
Jest też dowodem na to, że instytucje publiczne można przekonać, by nie kierować się tym, co podoba się pojedynczym osobom, ale określić cele i stworzyć projekt, który przyniesie założone w briefie efekty.

Zakres – analiza tego co należy zmienić w identyfikacji wizualnej i komunikacji projektu, zdefiniowanie celi, projekty: znak, layouty drukowane, layouty cyfrowe (media społecznościowe, serwis www), animacja przewodnia, koncepcja i realizacja serwisu internetowego www.archiwumpamieci.pl (UX, UI, implementacja IT, koncepcja funkcjonalności ułatwiających przekazywania pamiątek), koncepcja komunikacji w zakresie haseł i języka projektu.

Realizacja serwisu archiwumpamieci.pl – Superskrypt

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN