TEŻ TO MIAŁAM

nazwa / tytuł projektu

TEŻ TO MIAŁAM

autor / studio projektowe

19 południk

kategoria

Impakt społeczny

edycja konkursu

2021-2022

opis

Zdrowie intymne nastolatek w Polsce to temat tabu, co wynika z braku odpowiedniej edukacji seksualnej. Albo się o nim nie rozmawia, albo informacje, które dotyczą infekcji intymnych, są oparte na szkodliwych mitach.
Zmierzyliśmy się z tym problemem wspólnie z Recordati Polska – producentem leku Gynoxin. Tworząc platformę edukacyjną #TeżToMiałam, umieściliśmy nastolatki w centrum komunikacji o ich zdrowiu intymnym — bez bulls**tu, konkretnie i na temat.
Identyfikację wizualną platformy oparliśmy na dwóch elementach: stylistyce graficznej zaczerpniętej z girl-zinów oraz znaku graficznym, który w naszej komunikacji symbolizuje szum informacyjny wokół infekcji intymnych.

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN