Objectivity by the sea! - Outdoor Campaign

nazwa / tytuł projektu

Objectivity by the sea! - Outdoor Campaign

autor / studio projektowe

Objectivity Sp. z o.o.

kategoria

Forma

edycja konkursu

2021-2022

opis

Kampania plakatowa, wykonana w ramach promocji pojawienia się w Gdańsku firmy Objectivity. Powstało 9 projektów plakatów, które były wystawione w przestrzeni miejskiej, w komunikacji publicznej, świecie internetu i finalnie na ścianie jednego z budynków. Projekty zakładał połączenie trzech "światów". Polski - za pomocą językowych łamańców, charakterystycznych dla naszego kraju, polskich znaków i słów które zostały narzucone przez "świat IT". Gdańska - na plakatach występowały symbole, budynki które występują w przestrzeni miejskiej Gdańska. Anglii - chcieliśmy przekazać też, że firma Objectivity pochodzi z Wielkiej Brytanii, dla tego zdecydowaliśmy się na użycie kolażu i w przypadkach animacji, na styl Monty Python-a, który bez wątpienia łączy się z tym światem.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU