Identyfikacja wizualna festiwalu muzycznego "Good Vibe Festival" w Koszalinie

nazwa / imię

Identyfikacja wizualna festiwalu muzycznego "Good Vibe Festival" w Koszalinie

autor / specjalizacja

Joanna Fkr Chojnowska

kategoria

Świeża krew

edycja konkursu

2020/2021

opis

Identyfikacja wizualna festiwalu Good Vibe Festival w Koszalinie. Projekt jest nową odsłoną identyfikacji festiwalu Good Vibe Festival. Głównym założeniem jest uwydatnienie charakteru wydarzenia i pozostawienie wizytówki miejsca, zachęcającej do poznania i odkrywania. Jego celem jest także wyróżnienie się w przestrzeni miejskiej w Koszalinie i zainteresowanie odbiorców. Zależało mi na przekazaniu sposobu organizacji. Całość prowadzona jest non profit przez ludzi kultury miasta, tworzona własnymi rękami, z misją edukacji kulturalnej mieszkańców i turystów Koszalina. Ważną cechą festiwalu jest różnorodność stylów muzycznych i publiczności. Również struktura festiwalu, rozdzielenie koncertów na cztery dni w czterech różnych miejscach jest istotna w analizie identyfikacji. Za środek przekazu wybrałam technikę kolażu, która łączy w sobie wszystkie założenia. Ostro wycięte kształty postaci to charakter “handmade” festiwalu. Mechaniczne połączenie oddzielnych zdjęć jest jak przeplatanie się różnych gatunków. Dorysowywane linie wprawiają całość w ruch, tworząc imitację żywego uczestniczenia w imprezie. Kontrastowe kolory wyróżniają się na tle innych wydarzeń w Koszalinie, a mocna typografia jest charakterystyczna i zapada w pamięć. Zastosowana forma identyfikacji miała na celu odwzorować ducha festiwalu Good Vibe Festival i dobrze reprezentować w porównaniu z innymi imprezami w Koszalinie.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Patroni Medialni

STGU


STGU


STGU