Trouble in Paradise – projekt języka wizualnego, książki i strony www (wyróżnienie)

nazwa / imię

Trouble in Paradise – projekt języka wizualnego, książki i strony www

autor / specjalizacja

Kuba Maria Mazurkiewicz (zespół wespół)

edycja konkursu

2020/2021

opis

Projekt graficzny języka wizualnego, książki, warstwy typograficznej ekspozycji, strony www i materiałów promocyjnych wystawy „Trouble in Paradise” kolektywu PROLOG + 1 w Pawilonie Polskim na 17 Biennale Architektury w Wenecji. Identyfikacja jest ściśle związana z koncepcją wystawy, która dotyczy wsi, jej układu przestrzennego i charakteru architektonicznego. Osią wszyskich kompozycji jest linia horyzontu, charakterystyczna dla postrzeganie wiejskiego pejzażu. Ściśle łączy się z „Panoramą wsi polskiej” instalacją grupy PROLOG +1, która jest obecna w przestrzeni wystawy, katalogu i na stronie internetowej.

wyróżnienie

komentarz jury

Kłopoty wystające za horyzontem są jednocześnie blisko i daleko. Projekt języka wizualnego do wystawy „Trouble in Paradise” w ramach Polskiego Pawilonu na 17 Biennale Architektury w Wenecji jest oszczędny w formie, a mimo to przewrotny i zaskakujący. Pracę Kuby Marii Mazurkiewicza wyróżniamy za to, że z użyciem subtelnych środków zbudował identyfikację zaskakująco mocną, prowokującą do myślenia, tworzącą ramę do prezentowania prac artystów uwikłanych w wystawę.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Patroni Medialni

STGU


STGU


STGU