Identyfikacja wizualna charytatywnej aukcji "Refugees Welcome 2021" dla Fundacji Ocalenie i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

nazwa / tytuł projektu
Identyfikacja wizualna charytatywnej aukcji "Refugees Welcome 2021" dla Fundacji Ocalenie i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2020/2021
opis
Deal design • studio po raz drugi odpowiedzialne było za projekt identyfikacji wizualnej dla charytatywnej aukcji sztuki “Refugees Welcome” organizowanej przez Fundację Ocalenie i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. W roku 2021 położyliśmy nacisk na projekt, który będzie zróżnicowany, wyrazisty i pozwoli silniej oddziaływać w przestrzeni internetu. Zależało nam na budowaniu w polskim społeczeństwie pozytywnego przekazu dotyczącego tematyki uchodźczej w opozycji do narracji jaka obowiązuje aktualnie w dyskursie politycznym. Uważamy, że naszym obowiązkiem jako projektantek i projektantów jest aktywne zaangażowanie i praca na rzecz słabszych i wykluczonych! Zaprojektowaliśmy serię plakatów, katalog, animacje, elementy towarzyszące wystawie: broszurę informacyjną, wall text, metryczki, oraz elementy strony internetowej i grafiki do SM. typografia: Iskry, Kompan → Laic Type Foundry druk: sitodruk, druk cyfrowy nakład: 45 egzemplarzy rok: 2021 projekt dla: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Fundacja Ocalenie koncepcja i projekt graficzny: deal design • studio / Jan Diehl Michałowski, Jakub Olejnik, Martyna Rudnicka, Tomek Wróbel fot.: Martyna Rudnicka / Marta Ejsmont




w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.