ECF CAMERIMAGE / branding

nazwa / tytuł projektu
ECF CAMERIMAGE / branding
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2020/2021
opis
W ramach zamkniętego konkursu dla Europejskiego Centrum Filmowego CAMERGIMAGE, przygotowaliśmy koncepcję brandingową opartą na prostym przetworzeniu formy ekranu, kadru powiązanych i określających od dawna festiwal CAMERIMAGE. Dodatkowo logo formą nawiązuje także do architektury. Znak wykorzystujący variable fonts ma celowo niezdefiniowaną i niejednoznaczną formę, z płynnie zmieniającą się perspektywą która daje dużo możliwości szczególnie w sferze filmu oraz animacji. Dodatkowo stwarza możliwość elastycznego i kreatywnego wykorzystania we wszelkiego rodzaju printach i materiałach 2D, nie zatracając zupełnie nic ze swojej tożsamości. Całość wspiera przygotowany także w oparciu o zmiany perspektywy Key Visual. Konkurs został finalnie nierozstrzygnięty.




w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.