Branding dla Pracowni ZBIORY
nazwa / tytuł projektu
Branding dla Pracowni ZBIORY
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2019/2020
klient
ZBIORY
strona www
opis
Dzięki świadomemu projektowaniu już projekt logotypu uwzględniał potrzeby marki less waste – czytelny, o wyrazistej formie, łatwy w reprodukowaniu. Znak został z powodzeniem zaszczepiony w tkankę marki i jest bezpośrednim nośnikiem jej filozofii. Branding składa się z logotypu, akcydensów, ikon, wizerunku internetowego pracowni oraz patternów.
Branding pracowni ZBIORY został wdrożony i rozwija się z powodzeniem od lipca 2019 roku.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.