Bezmięsny – nowa seria opakowań

nazwa / imię

Bezmięsny – nowa seria opakowań

autor / specjalizacja

Podpunkt

kategoria

Proj. przyjazne środowisku

edycja konkursu

2019/2020

klient

Bezmięsny

opis

W 2018 roku stworzyliśmy branding i koncepcję opakowań dla produktów marki Bezmięsny. Opakowania zapakowane były w plastikowe tacki.
Rok 2019 był rokiem kolejnej jeszcze ważniejszej zmiany – nowe seria produktów Bezmięsny pojawiła się w opakowaniach przyjaznych dla środowiska. Celem było wyeliminowanie materiałów nienadających się do recyklingu oraz budowanie pozytywnych relacji ze społecznością odbiorców, którą udało zbudować się wokół marki.

Efektem tych zmian są pudełka kartonowe na wegańskie kiełbaski i wegański sos boloński. Wizerunek marki jest spójny – projekt jest nadal oparty na ilustracji – ale już na pierwszy rzut oka konsument może dostrzec zmiany wprowadzone w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska.

Odbiorcą marki Bezmięsny jest osoba świadoma zagrożeń klimatycznych, dbająca o środowisko, zwolenniczka/zwolennik praw zwierząt, często weganie.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

Arctic Paper

Munken Paper

Pan

Patroni medialni