Bezmięsny – nowa seria opakowań
nazwa / tytuł projektu
Bezmięsny – nowa seria opakowań
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2019/2020
klient
Bezmięsny
opis
W 2018 roku stworzyliśmy branding i koncepcję opakowań dla produktów marki Bezmięsny. Opakowania zapakowane były w plastikowe tacki.
Rok 2019 był rokiem kolejnej jeszcze ważniejszej zmiany – nowe seria produktów Bezmięsny pojawiła się w opakowaniach przyjaznych dla środowiska. Celem było wyeliminowanie materiałów nienadających się do recyklingu oraz budowanie pozytywnych relacji ze społecznością odbiorców, którą udało zbudować się wokół marki.
Efektem tych zmian są pudełka kartonowe na wegańskie kiełbaski i wegański sos boloński. Wizerunek marki jest spójny – projekt jest nadal oparty na ilustracji – ale już na pierwszy rzut oka konsument może dostrzec zmiany wprowadzone w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska.
Odbiorcą marki Bezmięsny jest osoba świadoma zagrożeń klimatycznych, dbająca o środowisko, zwolenniczka/zwolennik praw zwierząt, często weganie.
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.