Gdynia Design Days 2020

nazwa / imię

Gdynia Design Days 2020

autor / specjalizacja

Hardziej Studio

kategoria

Proj. dla inst. publicznych

edycja konkursu

2019/2020

klient

PPNT Gdynia | Centrum Designu

opis

Hasło Gdynia Design Days 2020 to „UWAGA”. Organizatorzy festiwalu mają do przekazania wiadomość: chcą zwrócić uwagę uczestników na to, że design jest narzędziem rozwiązywania problemów
i na to, że tych problemów jest wokół nas coraz więcej. Bardzo często jednak wiele osób ignoruje wizualne przekazy, ze względu na ich natłok w przestrzeni publicznej.

Chcieliśmy aby identyfikacja wizualna tegorocznej edycji, poprzez zastosowanie iluzji optycznej sama zaczepiała ludzi na ulicy (i w internecie), zwracała UWAGĘ, wpływała na ich percepcje. W tym celu Nawiązaliśmy kontakt ze światowej klasy znawcą i twórcą złudzeń optycznych – profesorem Akiyoshim Kitaoką. Iluzja samoistnie wciągała złudzeniem, aby jednak nie potęgować poczucia niebezpieczeństwa, całość osadzona została w przyjaznej i różnorodnej kolorystyce. Przez to, żeby ła to edycja online identyfikacja została obudowana szeregiem animacji.

VISUAL IDENTITY & ART DIRECTION: Patryk Hardziej, Ada Zielińska (Hardziej Studio)
OPTICAL ILLUSION: ©Akiyoshi Kitaoka 2011 ©KANZEN
ANIMATIONS & 3D: Ksawery Kirklewski, Szymon Sawicki
GDD GUIDE WEBSITE DESIGN: Patryk Hardziej
GDD GUIDE WEBSITE IMPLEMENTATION: Ksawery Kirklewski
PRODUCTION / GDD TEAM / PPNT GDYNIA / CITY OF GDYNIA: Paulina Kisiel, Julia Przywara, Ewa Chudecka, Martyna Błaszczyk

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

Arctic Paper

Munken Paper

Pan

Patroni medialni