Głośni w łóżku, plakat Grafika nagrodzonego

nazwa / imię

Głośni w łóżku, plakat

autor / specjalizacja

Beata Śliwińska

kategoria

Idea

edycja konkursu

2019/2020

klient

Durex

opis

Koncepcja plakatu do interpretacji przez użytkownika. Kampania „Głośni w łóżku” zainicjowana przez Durex w czerwcu miała zachęcić do wspólnych poszukiwań, odkrywania przyjemności i swobodnej rozmowy o seksie.

Jestem w tym projekcie strażniczką niejednoznaczności i niedopowiedzeń - Od początku stworzyć projekt, który będzie subtelny, ale i dynamiczny jednocześnie. Taki, który nie zna płci, a zachęca do zabawy formą.

Uwielbiam ukrytą zmysłowość, to jest coś pięknego i chyba to właśnie ona była dla mnie największą inspiracją. Następnie dopiero pojawiły się w tym kontekście stare fotografie, archiwalne druki, kolejno skanowane i kształtowane przeze mnie. Kształty też nie są zupełnie losowe. Bardzo chciałam, żeby plakat, mimo „głośnego” tematu, był subtelny, kultywował dotyk, był ciepły.

Kolaż możecie uzupełnić wedle własnej inwencji za pomocą dodatkowych kształtów i słów dołączonych do zestawu.
— Celem było zrobienie takiego projektu, który będzie żył w rękach odbiorców, czegoś, co będą mogli stworzyć sami, zbudować tę bliskość elementów i kształtów po swojemu. DLATEGO plakat składa się z bazy – oraz naklejek, do samodzielnego uzupełnienia i osobistej interpretacji tematu bliskości. Dodatkowo wraz z marką DUREX powstały transparentne naklejki z konkretnymi napisami, również do umieszczenia na plakacie.
Reasumując – jest to w pełni customowy projekt – pozostawiony wyobraźni odbiorcy. W formacie B2 w super jakości.

wyróżnienie

komentarz jury

Jury postanowiło wyróżnić projekt powstały jako część kampanii firmy Durex „Głośni w łóżku”, jako przewrotną odpowiedź na zadany brief. Beata Śliwińska stworzyła „dotykalny” plakat, który nabiera życia w rękach odbiorcy, pozwala na samodzielne (lub z kimś) budowanie obrazu bliskości. To nie tylko forma oddającą ideę wspólnego odkrywania przyjemności, ale także interpretacja niełatwego tematu zrealizowana z wyjątkowym smakiem.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU