Głośni w łóżku, plakat (wyróżnienie)

nazwa / tytuł projektu
Głośni w łóżku, plakat
autor / studio projektowe
kategoria
Idea,
edycja konkursu
2019/2020
klient
Durex
opis
Koncepcja plakatu do interpretacji przez użytkownika. Kampania „Głośni w łóżku” zainicjowana przez Durex w czerwcu miała zachęcić do wspólnych poszukiwań, odkrywania przyjemności i swobodnej rozmowy o seksie.
Jestem w tym projekcie strażniczką niejednoznaczności i niedopowiedzeń - Od początku stworzyć projekt, który będzie subtelny, ale i dynamiczny jednocześnie. Taki, który nie zna płci, a zachęca do zabawy formą.
Uwielbiam ukrytą zmysłowość, to jest coś pięknego i chyba to właśnie ona była dla mnie największą inspiracją. Następnie dopiero pojawiły się w tym kontekście stare fotografie, archiwalne druki, kolejno skanowane i kształtowane przeze mnie. Kształty też nie są zupełnie losowe. Bardzo chciałam, żeby plakat, mimo „głośnego” tematu, był subtelny, kultywował dotyk, był ciepły.
Kolaż możecie uzupełnić wedle własnej inwencji za pomocą dodatkowych kształtów i słów dołączonych do zestawu.
— Celem było zrobienie takiego projektu, który będzie żył w rękach odbiorców, czegoś, co będą mogli stworzyć sami, zbudować tę bliskość elementów i kształtów po swojemu. DLATEGO plakat składa się z bazy – oraz naklejek, do samodzielnego uzupełnienia i osobistej interpretacji tematu bliskości. Dodatkowo wraz z marką DUREX powstały transparentne naklejki z konkretnymi napisami, również do umieszczenia na plakacie.
Reasumując – jest to w pełni customowy projekt – pozostawiony wyobraźni odbiorcy. W formacie B2 w super jakości.
wyróżnienie
komentarz jury
Jury postanowiło wyróżnić projekt powstały jako część kampanii firmy Durex „Głośni w łóżku”, jako przewrotną odpowiedź na zadany brief. Beata Śliwińska stworzyła „dotykalny” plakat, który nabiera życia w rękach odbiorcy, pozwala na samodzielne (lub z kimś) budowanie obrazu bliskości. To nie tylko forma oddającą ideę wspólnego odkrywania przyjemności, ale także interpretacja niełatwego tematu zrealizowana z wyjątkowym smakiem.



w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.