Upper Festiwal

nazwa / imię

Upper Festiwal

autor / specjalizacja

Radość Agency

kategoria

Forma

edycja konkursu

2019/2020

klient

Upper Festiwal

opis

"Upper Festiwal to wielopoziomowe, eksperymentalne wydarzenie muzyczne, podczas którego każdy może czuć się bezpiecznie i zapomnieć o wszelkich stylistycznych granicach” - w takich słowach organizatorzy określają Upper Festiwal, czyli wydarzenie, które dla nas - jako agencji brandingowej - było nie tylko kolejną współpracą, ale przede wszystkim nie lada wyzwaniem. Współpraca przy tworzeniu identyfikacji wizualnej festiwalu wykraczała poza klasyczne rozumowanie tego rodzaju projektów w Polsce. Większość festiwali oraz wydarzeń muzycznych swój język wizualny zamyka w standardowym układzie i logo. W przypadku Upper’a chcieliśmy wyjść poza utarte schematy i stworzyć eksperymentalny branding oddający charakter wydarzenia.

Założeniem było wykreowanie czegoś intrygującego i nieoczekiwanego. Ostatecznie postawiliśmy na animacje 3D jako główny element identyfikacji (Animacje dostępne sa na naszej strone w podanym u góry linku). Na szczęście osoby zaangażowane w organizację wydarzenia to grono, które poszukuje nieoczywistych rozwiązań, więc jako studio brandingowe dostaliśmy zielone światło i mogliśmy rozpocząć pracę zgodnie z naszymi sugestiami. Zaufanie jakim obdarzyli nas organizatorzy, pozwoliło nam przez blisko pół roku, krok po kroku realizować wszystkie założenia i wdrażać je w życie.

Praca nad identyfikacją festiwalu to dziesiątki godzin pracy, liczne konsultacje i przede wszystkim otwarte głowy. To druga edycja Upper Festiwal, którą mieliśmy okazję budować wizerunkowo i mamy nadzieję, że nie ostatnia. Finalny efekt pracy spotkał się z pozytywnym odbiorem i pozwolił wykreować indywidualny świat wydarzenia muzycznego, którego celem jest ugruntowanie swojej pozycji zarówno w Polsce, jak i za granicą, jako wydarzenia niecodziennego i odmiennego.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

Arctic Paper

Munken Paper

Pan

Patroni medialni