TOFU Studio / branding

nazwa / imię

TOFU Studio / branding

autor / specjalizacja

TOFU Studio

kategoria

Forma

edycja konkursu

2019/2020

opis

Ponieważ od 10 lat nie możemy poradzić sobie z własną stroną WWW, aby rozpocząć ten proces przygotowaliśmy nasz autorski branding: TOFU.

W zalożeniu jest to kombinacja, która z jednej strony ma pokazać naszą nieszablonową kreatywność, z drugiej zaś iż mamy odpowiednie umiejętności. Chcieliśmy własnym brandingiem podkreślić, że tworzymy rzeczy mocno niestandardowe i elastyczne.

Znak dodatkowo dekoduje nasz sposób myślenia o relacjach z Klientem.
* T w fomie krzyżyka oznacza, że jesteśmy zawsze "in plus", czyli do przodu
* O w formie punktu / kropki, że trafiamy w punkt,
* F w formie dymków dialogowych, że potrafimy rozmawiać,
* U w formie uśmiechniętej buźki, że projekty wspólnie kończymy z uśmiechem :)

Znak wspiera dość nieprzewidywalny w formie i bardzo elastyczny Key Visual.
Dodatkowo przygotowaliśmy animację prezentującą walory estetyczne nowego logo.


ZESPÓŁ:
Art: Adam Chylinski
Design & Motion: Adam Chyliński
Muzyka: Stendek
Disturb: Daniel Naborowski

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

Arctic Paper

Munken Paper

Pan

Patroni medialni