Wege Siostry

nazwa / imię

Wege Siostry

autor / specjalizacja

Podpunkt

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

Wege Siostry

strona www

podpunkt.pl

opis

Projekt identyfikacji firmy Wege Siostry i serii opakowań. Markę tworzą 3 spójnie zaprojektowane kategorie produktów: toczone nerkowce, kremowe smarowańce i "parmezany".
Nowe opakowania odzwierciedlają wegański charakter produktów i różnorodność smaków. Produkty zdobią ilustracje zwierząt, których los nie jest obojętny wegańskiej społeczności. Seria zbudowana jest z bardzo wyrazistej i wyróżniającej się na półce sklepowej grafiki. Projekt buduje spójność wizualną marki i zwiększa jej rozpoznawalność, ale jest też tak skonstruowany żeby ułatwić konsumentowi wybieranie konkretnej kategorii produktowej i konkretnych smaków.

Roślinne smaki są niezmiernie bogate i aromatyczne – identyfikacja i opakowania Wege Siostry pokazują to :)

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU