NOWY TEATR SEZON 2019/2020

nazwa / imię

NOWY TEATR SEZON 2019/2020

autor / specjalizacja

Noviki

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

Nowy Teatr

strona www

noviki.net

opis

Stworzenie nowej identyfikacji wizualnej sezonu 2019/2020,
Studio Noviki odpowiedzialne jest za stworzenie nowej koncepcji wizualnej programu teatralnego, opracowanie nowego sposobu informowania o prezentowanych sztukach i wydarzeniach na różnych nośnikach wizualnych: plakatach, city-lightach, billboardach, stronach internetowych oraz w prasie drukowanej. W ramach nowej identyfikacji sezonu teatralnego powstały animacje prezentowane w internecie i na ekranach wewnątrz teatru oraz na wielkoformatowych ekranach w metrze Świętokrzyska. Wykonaliśmy również ponad 40 autorskich kolaży i edycji fotografii teatralnych w oparciu o różne systemy algorytmiczne, za pomocą programowania, filtrów AI oraz wykorzystania technik sieci neuronowych. Fotografie teatralne zostały poddane edycji i będą wykorzystane jako ilustracje i elementy animacji promujące spektakle Nowego Teatru.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU