36 days of type 2019

nazwa / imię

36 days of type 2019

autor / specjalizacja

Agnieszka Kotowska

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

autopromocja / warsztat

opis

W erze renderów 3D, wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji razem z @bbad.esign chciałyśmy wrócić do korzeni i pracy analogowej. Projekt jest inspirowany rzeczami, które nas otaczają i każda litera z każdej kategorii przedstawia jej interpretację w inny sposób. W tym roku projekt 36 days of type był związany z eksperymentowaniem z określonymi materiałami: światłem, betonem, powietrzem, szkłem czy śmieciami, które można było ponownie wykorzystać. „The category is” to przeniesienie słowa z serialu telewizyjnego Ryan Murphiego „Pose” oraz zapowiedzi wybiegu w “Ru Paul Drag Race”.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU