36 days of type 2018

nazwa / tytuł projektu

36 days of type 2018

autor / studio projektowe

Agnieszka Kotowska

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

autopromocja / warsztat

opis

„36 days of type to projekt“, w którym biorą udział projektanci, ilustratorzy oraz artyści wizualni, by wyrazić swój szczególny pogląd na litery i cyfry naszego alfabetu.
36 dni nieprzerwanej kreatywności, w której uczestnicy stoją przed wyzwaniem zaprojektowania litery lub cyfry każdego dnia, co owocuje możliwością zaprezentowania tego samego symbolu z różnych perspektyw. Zdecydowałam się wziąć udział w 5 edycji wyzwania 36daysoftype 2018. Eksperymentowałam z drukiem 3D i fotografią. Głównym założeniem projektu był manifest odnośnie projektowania w 3D -- dziś w większości projektanci renderują swoje wizje za pomocą progamów komputerowych. Chciałam wyjść temu na przeciw i stworzyć coś, co rzeczywiście istnieje i można to dotknąć. Był to świetny trening umiejętności, sposób doskonalenia mojej kreatywności oraz wyzwanie dla samej siebie.
Projekt został wyróżniony podczas gali Polish Graphic Design Awards polishgraphicdesign.com/krojepism2018

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN