36 days of type 2018

nazwa / imię

36 days of type 2018

autor / specjalizacja

Agnieszka Kotowska

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

autopromocja / warsztat

opis

„36 days of type to projekt“, w którym biorą udział projektanci, ilustratorzy oraz artyści wizualni, by wyrazić swój szczególny pogląd na litery i cyfry naszego alfabetu.
36 dni nieprzerwanej kreatywności, w której uczestnicy stoją przed wyzwaniem zaprojektowania litery lub cyfry każdego dnia, co owocuje możliwością zaprezentowania tego samego symbolu z różnych perspektyw. Zdecydowałam się wziąć udział w 5 edycji wyzwania 36daysoftype 2018. Eksperymentowałam z drukiem 3D i fotografią. Głównym założeniem projektu był manifest odnośnie projektowania w 3D -- dziś w większości projektanci renderują swoje wizje za pomocą progamów komputerowych. Chciałam wyjść temu na przeciw i stworzyć coś, co rzeczywiście istnieje i można to dotknąć. Był to świetny trening umiejętności, sposób doskonalenia mojej kreatywności oraz wyzwanie dla samej siebie.
Projekt został wyróżniony podczas gali Polish Graphic Design Awards polishgraphicdesign.com/krojepism2018

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU