Gdynia Design Days 2020

nazwa / imię

Gdynia Design Days 2020

autor / specjalizacja

Patryk Hardziej

kategoria

Proj. dla inst. publicznych

edycja konkursu

2019/2020

klient

PPNT Gdynia | Centrum Designu

opis

Hasło Gdynia Design Days 2020 to „UWAGA”. Organizatorzy festiwalu mają do przekazania wiadomość: chcą zwrócić uwagę uczestników na to, że design jest narzędziem rozwiązywania problemów
i na to, że tych problemów jest wokół nas coraz więcej. Bardzo często jednak wiele osób ignoruje wizualne przekazy, ze względu na ich natłok w przestrzeni publicznej.

Chcieliśmy aby identyfikacja wizualna tegorocznej edycji, poprzez zastosowanie iluzji optycznej sama zaczepiała ludzi na ulicy (i w internecie), zwracała UWAGĘ, wpływała na ich percepcje. W tym celu Nawiązaliśmy kontakt ze światowej klasy znawcą i twórcą złudzeń optycznych – profesorem Akiyoshim Kitaoką. Iluzja samoistnie wciągała złudzeniem, aby jednak nie potęgować poczucia niebezpieczeństwa, całość osadzona została w przyjaznej i różnorodnej kolorystyce. Przez to, żeby ła to edycja online identyfikacja została obudowana szeregiem animacji.

VISUAL IDENTITY & ART DIRECTION: Patryk Hardziej, Ada Zielińska (Hardziej Studio)
OPTICAL ILLUSION: ©Akiyoshi Kitaoka 2011 ©KANZEN
ANIMATIONS & 3D: Ksawery Kirklewski, Szymon Sawicki
GDD GUIDE WEBSITE DESIGN: Patryk Hardziej
GDD GUIDE WEBSITE IMPLEMENTATION: Ksawery Kirklewski
PRODUCTION / GDD TEAM / PPNT GDYNIA / CITY OF GDYNIA: Paulina Kisiel, Julia Przywara, Ewa Chudecka, Martyna Błaszczyk

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU