TOFU Studio / branding

nazwa / imię

TOFU Studio / branding

autor / specjalizacja

Daniel Naborowski

kategoria

Forma

edycja konkursu

2019/2020

opis

Ponieważ od 10 lat nie możemy poradzić sobie z własną stroną WWW, aby rozpocząć ten proces przygotowaliśmy nasz autorski branding: TOFU.

W zalożeniu jest to kombinacja, która z jednej strony ma pokazać naszą nieszablonową kreatywność, z drugiej zaś iż mamy odpowiednie umiejętności. Chcieliśmy własnym brandingiem podkreślić, że tworzymy rzeczy mocno niestandardowe i elastyczne.

Znak dodatkowo dekoduje nasz sposób myślenia o relacjach z Klientem.
* T w fomie krzyżyka oznacza, że jesteśmy zawsze "in plus", czyli do przodu
* O w formie punktu / kropki, że trafiamy w punkt,
* F w formie dymków dialogowych, że potrafimy rozmawiać,
* U w formie uśmiechniętej buźki, że projekty wspólnie kończymy z uśmiechem :)

Znak wspiera dość nieprzewidywalny w formie i bardzo elastyczny Key Visual.
Dodatkowo przygotowaliśmy animację prezentującą walory estetyczne nowego logo.


ZESPÓŁ:
Art: Adam Chylinski
Design & Motion: Adam Chyliński
Muzyka: Stendek
Disturb: Daniel Naborowski

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU

Partnerzy

STGU

European Design Awards

STGU

Arctic Paper

Munken Paper

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

Patroni medialni

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU

STGU