50Brands

nazwa / tytuł projektu

50Brands

autor / studio projektowe

UVMW

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

50 brands

opis

50Brands jest agencją PR działającą od 2017 w Berlinie. Założona przez Magdę Machajską, firma wspiera rozwój młodych marek z sektora mody. Rozwijając i wzmacniając ich wizerunek, 50Brands pomaga zaistnieć swoim klientom w międzynarodowym kontekście. Agencja wspiera klientów w relacjach z mediami, celebrity & influencer marketingu, w budowaniu strategii oraz w zakresie dyrekcji artystycznej i produkcji sesji zdjęciowych. Dbając o zrównoważony wzrost marek w swoim portfolio, 50Brands wprowadza swoich klientów w światowy obieg mody.

Wychodząc od nazwy i jej źródła postanowiliśmy wzmocnić przekaz, jak duże może być 50, a nawet, w zależności od różnych konfiguracjach może to być znacznie większe. 50brands to dla nas też wszystko to co jest przed 50, czyli 1 – 49, co skojarzyliśmy z magicznymi kuponami Lotto, gdzie skreśla się numery właśnie z tego przedziału. W Lotto magia liczb ujawnia się w postaci wygranej, wystarczy kupić los, wystarczy zaznaczyć odpowiednie numery. W logo 50brands osłaniamy „kod marki” , jego elastyczną formę, która z łatwością dopasuje się do każdego klienta.

Fonty:
Inter (RSMS)
Commune Nuit Debout (by Sébastien Marchal)

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN