nominacje

AleBrowar

Ostecx creative

Współpraca Ostecx Créative z AleBrowarem rozpoczęła się wiosną 2012 r. Agencja uczestniczyła w narodzinach nowej marki, wspólnie z jej właścicielami tworząc strategię brandingu i komunikacji marketingowej nowego browaru kontraktowego.

#współpraca 

Grafika nagrodzonego

28. Festiwal Kultury Żydowskiej

Studio Otwarte

28. edycja KŻ zbiegła się z 70-tą rocznicą powstania Państwa Izrael, a jej motywem przewodnim był Syjon – ucieleśnienie Ziemi Obiecanej – miejsca na ziemi, do którego się tęskni i w którym spełniają się sny. Syjon / Zion we wszystkich materiałach festiwalowych wykonany jest z opalizującej folii holograficznej, za każdym razem gdy spojrzeć – jest inny. Już po raz szósty z kolei opracowaliśmy oprawę graficzną FKŻ: programy, plakaty i inne druki, oprawę miejsc, festiwalowe gadżety i całej komunikacji festiwalu.

#forma  #współpraca 

Europejskie Dni Dziedzictwa

Printscreen

System identyfikacji wizualnej Europejskich Dni Dziedzictwa został zaprojektowany jako narzędzie wspomagające pracę organizatorów tego wydarzenia na wielu poziomach. Struktura EDD jest złożona: to europejska koncepcja koordynowana w Polsce przez Narodowy Instytut Dziedzictwa i wdrażana co roku pod innym hasłem przez kilkuset lokalnych organizatorów (muzea, biblioteki, warsztaty rzemieślnicze itp.). Osiągnięcie wizualnej spójności tak rozbudowanej imprezy było dużym wyzwaniem i wymagało ścisłej współpracy z Narodowym Instytutem Dziedzictwa i jego wojewódzkimi koordynatorami. Zamiast kolejnego logo zaproponowaliśmy system elementów (typografia, kolorystyka, piktogramy) oraz narzędzi (szablony, poddruki plakatów, koncepcje gadżetów i przykłady ich użycia) gotowych do wykorzystania przez organizatorów. Te wstępnie przygotowane materiały służą wszystkim zaangażowanym instytucjom do promocji całej imprezy, działań wojewódzkich i każdego z lokalnych wydarzeń.

#współpraca 

Memo

Aneta Lewandowska i Jacek Ambrożewski

MEMO to dwie uzupełniające się aplikacje, zaprojektowane specjalnie dla seniorów. MEMO dzień to interaktywny kalendarz, zawierający ciekawostkę lub ilustrację na każdy dzień w roku. MEMO trening to zestaw sześciu prostych gier na ćwiczenie pamięci i koncentracji. Wyzwaniem w projekcie było przełamanie bariery technologicznej wśród osób starszych - osiągnięto to dzięki zastosowaniu elementów specyficznych dla papieru - rastra oraz przyjaznej palety kolorystycznej. Przy projektowaniu aplikacji czynny udział brali sami seniorzy, którzy aktywnie testowali program pod kątem UX oraz projektu graficznego.

#funkcja  #współpraca 

Portal Kandydata Politechniki

Superskrypt

Portal rekrutacyjny Politechniki Warszawskiej przemawia do potencjalnych kandydatów na studia za pomocąoryginalnego pomysłu, bazując na doświadczeniach ze świata gier komputerowych czy mediówspołecznościowych. Internet zaspokaja potrzeby przynależności i budowania wizerunku młodych ludzi –stworzenie atrakcyjnej i interesującej przestrzeni, z którą młodzież może się identyfkować było jednymz założeń nowego serwisu rekrutacyjnego. Serwis składa się z części narracyjnej oraz funkcjonalnej (intuicyjneformularze służące do przeliczania punktacji kwalifkującej na studia). Ta pierwsza interaktywna część serwisujest nośnikiem ważnego przesłania – myślcie o swojej przyszłości opierając się na zainteresowaniach;Politechnika jest miejscem, które pozwala młodzieńcze pasje przekuć w zawodowy sukces, jestmiejscem dla ludzi kreatywnych i zaangażowanych.

#grand prix  #współpraca 

Tylko

Super Super

Tylko to nowa marka meblowa, która rewolucjonizuje sposób kupowania designerskich mebli. Pozwala na dopasowanie mebla do swoich potrzeb za pomocą prostej i intuicyjnej aplikacji. Studio odpowiada za całościową identyfikację wizualną marki, projekty layoutów aplikacji oraz layoutów strony internetowej. Pracując nad stroną oraz aplikacją Tylko staramy się zawsze odzwierciedlać główną wartość marki, czyli chęć do upraszczania i redukowania. Kompleksowy projekt realizuje dwa równoległe cele - budowanie wizerunku brandu i e-commerce, co jest wyzwaniem w kontekście ciągłych prac nad architekturą i UX.

#współpraca 

Grafika zwycięzcy

Biedronka Smakuje Domem

Paweł Jońca / Duda Polska

Kampania promująca polskie produkty pod hasłem “Biedronka smakuje domem” hołduje polskim tradycjom kulinarnym. Bohaterami kampanii zostały zwykłe potrawy: masło, chleb, szarlotka, kiełbasa, kaczka. Kolekcja plakatów autorstwa Pawła Jońcy, pokazuje proste, polskie smaki, które znamy z rodzinnych domów.

#współpraca 

Koperski

UVMW

Kompleksowy rebranding jednego z najstarszych rodzinnych przedsiębiorstw pogrzebowych w Polsce. Projekt objął analizę segmentu rynku, nowy logotyp marki oraz wszystkie materiały akcydensowe i reklamowe.

#funkcja  #współpraca