nominacje

Sąd Ostateczny Hansa Memlinga

TOFU Studio

Naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oraz spójnej koncepcji komunikacji dedykowanej promocji XIV wiecznego tryptyku "Sąd Ostateczny" Hansa Memlinga. Całość została przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku

#grand prix  #forma 

Targówek Mówi

zespół wespół

Proces projektowy miał charakter partycypacyjny. Mieszkańcy warszawskiej dzielnicy Targówek Fabryczny uczestniczyli w serii przygotowanych przez nas warsztatów polegających na pracy z rodzinnymi archiwami fotograficznymi. Uczestnicy zajęć stawali się dyrektorami artystycznymi, których koncepcje opracowywaliśmy następnie w rzemieślniczy sposób nadając im konkretne formy. Efektem naszej współpracy są tablice szlaku, ilustracje do strony internetowej oraz mapa dzielnicy. Duże znaczenie w identyfikacji projektu ma krój pisma Zakład, który zawdzięczamy inicjatywie Warszawskie Kroje. Kształt tablic rozmieszczonych w przestrzeni dzielnicy nawiązywać ma do gablot ogłoszeniowych z klatek schodowych. W celu zwiększenia miejsca na treść dodaliśmy ruchomą stronę, która działa na zasadzie kartki w książce.

#grand prix  #współpraca 

Eba

balsamstudio

Eba to polski producent elementów POS oferujący swoje usługi odbiorcom w całej Europie. Klient zgłosił się do nas z prośbą o odświeżenie wizerunku marki oraz stworzenie nowej strony internetowej przy okazji 40 lecia istnienia firmy. Eba nie może pokazywać swoich produktów, ani chwalić się kontrahentami, dla których tworzy rozwiązania, wyzwanie więc polegało na pokazaniu szerokich kompetencji i siły marki, bez pokazywania samych produktów.

#grand prix 

U-jazdowski

UVMW

Myśląc nad komunikacją wizualną kampanii wizerunkowej U-jazdowskiego zainspirowało nas to w jak różny sposób ludzie używają ekranów dotykowych. Przenieśliśmy tą ideę na grafikę, tworząc wielokanałową kampanię promującą szeroką ofertę U–jazdowskiego.

#grand prix 

57. Krakowski Festiwal FIlmowy

Jakub de Barbaro, Kuba Sowiński

Filmy Krakowskiego Festiwalu Filmowego to w większości dokumenty pokazujące człowieka, niejednokrotnie z właściwymi mu słabościami i ułomnościami. Edycja identyfikacji oparta została na serii amatorskich portretów znanych postaci kina. Niewprawny charakter rysunków kwestionuje zasadność obecnego w przestrzeni publicznej monopolu prezentacji piękna i ideału ikon popkultury. Odręczne prace pośrednio ukazują samych ich autorów, którzy pomimo niedoskonałości decydują się dać wyraz swojej pasji do kina. Niektóre z portretów zdają się być brzydkie, ale jak twierdzi Jakub de Barbaro “W tym leży ich siła. Dzięki temu, że mogą wydać się brzydkie, dajemy sygnał, że nie próbujemy wygładzić ich prawdy”. Rysunkowa stylistyka oprawy graficznej jest też formalnym nawiązaniem do przypadającego w 2017 roku jubileuszu 70-lecia polskiej animacji.

#grand prix 

Bracia Sadownicy

Studio Otwarte

Bracia Sadownicy to marka tłoczonych soków jabłkowych, jabłek i napojów musujących. Założycielami są bracia Adam i Paweł. Oprócz świeżych, niewoskowanych jabłek, firma wytwarza soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami z polskich sadów i ogrodów, takimi jak: agrest, pigwa, kwiat bzu, porzeczka czy marchewka. Opracowaliśmy całościową identyfikację wizualną marki – logo, key visual oraz opakowania wszystkich produktów dla linii: surowe jabłka, napoje musujące, soki.

#grand prix  #forma 

Artystyczna Podróż Hestii

UVMW

Głównym motywem graficznym kampanii Artystycznej Podróży Hestii były wizualne formy prezentacji danych statystycznych. Liczby i statystki pozwoliły nam w abstrakcyjny sposób opowiedzieć o sile i pozycji Artystycznej Podróży Hestii. Powstało kilkanaście komunikatów, które poruszały różne aspekty związane z konkursem. Opowiadały o rynku sztuki i pozycji APH względem innych instytucji, o tym jakich sztuk wizualnych brakuje w zgłoszeniach oraz o tym kiedy i jak się zgłaszać i jakie nagrody czekają na zwycięzców.

#grand prix 

Grafika zwycięzcy

Karol Śliwka. Polskie Projekty. Polscy Projektanci w Muzeum Miasta Gdyni

Patryk Hardziej

Karol Śliwka. Polskie Projekty. Polscy Projektanci w Muzeum Miasta Gdyni. Była jak dotąd największą, monograficzną wystawą Karola Śliwki. Do moich obowiązków należały: Projekt graficzny plakatu i materiałów promocyjnych, projekt graficzny katalogu, projekt graficzny ekspozytorów (ich formę zaprojektowała Dominika Janicka) oraz współpraca kuratorska z Agatą Abramowicz i Agnieszką Drączkowską.

#grand prix 

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
pochodzących z Funduszu Promocji Kultury

STGU

Partnerzy

Beefeater

#BIT Miasta

ASP

Poster Biennale

EDA

patroni medialni