Allegro

nazwa / tytuł projektu

Allegro

autor / studio projektowe

Kommunikat + For Brands

kategoria

funkcja

edycja konkursu

2017/2018

opis

Największa polska marka on-line Allegro, której logo w obecnej formie istnieje od 2000 roku w 2015 roku zleciła nam zaprojektowanie i stworzenie przejrzystych wytycznych dotyczących całościowego języka wizualnego. Standaryzacja wszystkich elementów graficznych zarówno tych zastanych jak i opracowanych od podstaw zajęła sporo czasu, jednak dała podwaliny dla uporządkowanego systemu, jakim marka posługuje się do dzisiaj. Istniała również potrzeba stworzenia niektórych oryginalnych elementów. Powstało wówczas standardowe logo, ale także motyw graficzny, ikonografia, odznaki, ilustracje i materiały drukowane. Całość została zawarta w obszernym brandbooku, który także został wyprodukowany fizycznie w wersji premium.

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN