Good Looking Studio

nazwa / tytuł projektu

Good Looking Studio

autor / studio projektowe

kategoria

forma

edycja konkursu

2017/2018

strona www

goodlooking.pl

opis

Od 2008 roku przeszło 600 realizacjami edukujemy klientów i odbiorców jak robić wartościowy outdoor w postaci ręcznie malowanych reklam, właściwie umieściliśmy takie pojecie w słowniku marektingu w Polsce. Wierzmy, ze reklama wielkoformatowa może wzbogacać miasto nie tylko je zawłaszczać. Staliśmy się drugą największą na świecie firmą specjalizującą się w ręcznie malowanej reklamie. Przełom 2017 i 2018 roku przyniósł wiele realizacji gdzie musieliśmy wyjść z kreatywnymi rozwiązaniami poza ręczne malowanie co pozwoliło nam wskoczyć na jeszcze wyższym poziom tego co oferujemy klientom.

Researcher: nominacja za stworzenie działalności o nietypowym charakterze, zatrudniającej artystów, malarzy, na którą – jak się okazało – jest miejsce na rynku. Wprowadzenie oferty dla agencji reklamowych w formie murala reklamowego na bardzo wysokim poziomie, często odwzorowującego realistycznie promocyjne fotosy, zdjęcia z filmów.

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu „Rozwój Sektorów Kreatywnych”
Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatwnych

MKiDN